GRĄŽINIMO POLITIKA

Visi mūsų klientai mums yra labai svarbūs, todėl Noja, MB („Įmonė”), sukūrė šią pinigų grąžinimo politiką, kad žinotumėte, kaip tvarkome pinigų grąžinimą už mūsų svetainėje https://noja.lt užsakytas ir įsigytas prekes. („Svetainė“).
Sąvokos „Jūs“, „Jūsų“ ir „Jūsų“ reiškia subjektą / asmenį / organizaciją, naudojančią mūsų svetainę. Kai šioje Politikoje minimi „mes“, „mus“ ir „mūsų“, tai reiškia bendrovę ir jos dukterines įmones arba (ir) susijusias įmones. Sąvoka „prekė“ reiškia bet kokį produktą ar prekę, kurią mūsų svetainėje įsigijote jūs.

Šią pinigų grąžinimo politiką reglamentuoja mūsų paslaugų teikimo sąlygos.
Kilus klausimams dėl šios pinigų grąžinimo politikos ar prašymų dėl pinigų grąžinimo ir grąžinimo, prašome susisiekti el. paštu info@noja.lt, telefonu +37060158332 arba kitais žemiau nurodytais kontaktais.

Jūs turite teisę, nenurodydami priežasties, grąžinti prekę per 14 dienų, jeigu ji nebuvo naudota, sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, tai yra, prekės ar jos pakuotės išvaizda buvo pagaminta tik tokia. pakeitimus, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautas prekes.
Teisė per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties nenurodant priežasties netaikoma juridiniams asmenims (pvz., įmonėms, verslininkams).
Ši grąžinimo politika neriboja jūsų įstatymų nustatytų atsisakymo teisių ar teisių, kurias galite turėti dėl netinkamų, sugadintų ar brokuotų prekių.

STANDARTINIS GRĄŽINIMAS
Visos prekės, kurias norite grąžinti, turi būti originalioje pakuotėje ir neatidarytos, tinkamos perparduoti. Jeigu grąžinamos Prekės neatitiks šių sąlygų, pinigų grąžinti negalėsime.
Prašymą grąžinti pinigus turite pateikti per 14 dienų nuo prekės pristatymo.
Susisiekite su mūsų palaikymo tarnyba, kad pradėtumėte grąžinimo ir pinigų grąžinimo procesą. Palaikymo komanda supažindins jus su procesu ir padės.
Prašome užpildyti su užsakymu gautą grąžinimo formą ir atsiųsti prekes atgal čia nurodytu adresu.
Prekės grąžinimo atveju Jūs būsite atsakingas už grąžinimo siuntimo išlaidų apmokėjimą.
Jūs privalote atsakingai pasinaudoti grąžinimo teise ir grąžinti prekę originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas sukomplektuotas prekės dalis. Jūs esate atsakingi už visą grąžinamų prekių komplektą. Jeigu prekės nėra komplektuojamos, grąžinamos prekės priimti ir pinigų grąžinti negalėsime.
Kai Prekes ir Grąžinimo formą gaus ir mūsų darbuotojai patikrins, pinigai bus grąžinti tuo pačiu būdu, kuriuo buvo atliktas mokėjimas. Atsižvelgiant į jūsų finansų įstaigą, gali užtrukti iki 30 dienų, kol lėšos bus įskaitytos naudojant pradinį mokėjimo metodą. Visais atvejais turime teisę sustabdyti pinigų grąžinimą, kol prekė bus grąžinta ir patikrinta.
Jei nesilaikysite mūsų grąžinimo politikoje nustatytų terminų, mes negalėsime grąžinti pinigų.

DEFEKTUOTOS PREKĖS
Tam tikrais atvejais, pvz., sugedusios, sugadintos ar netinkamos prekės, jūsų gali tekti pateikti problemos įrodymus, pvz., nuotrauką ar vaizdo įrašą, arba grąžinti prekę, kad būtų grąžinti pinigai.
Per 14 dienų nuo pirkimo turite susisiekti su mūsų įmone info@noja.lt ir pateikti išsamią informaciją, pvz.
Pirkimo irodymas
Užsakymo numeris
Produkto pavadinimas
Informacija apie prekės broką, gedimą ar trūkstamą dalį
Defekto įrodymas (pvz., prekės nuotrauka ar vaizdo įrašas, defektinės vietos nuotrauka (jei galima nufotografuoti), pakuotės nuotrauka, kita).
Pateikdami skundą turite nurodyti, kaip norite, kad pretenzija būtų išspręsta:
Pakeisti nekokybiškas prekes kokybiškomis prekėmis
Papildyti nepilnas prekes trūkstamais komponentais
Prekėms taikyti nuolaidą, pvz. atitinkamai sumažinti prekių kainą
Norėdami grąžinti sumokėtus pinigus
Norėdami gauti parduotuvės kreditą
Jeigu Jūs privalote grąžinti prekes mums atgal, Jūs būsite atsakingas už grąžinimo siuntimo išlaidų apmokėjimą.
Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje (su instrukcija ir/ar garantiniu talonu, jei buvo pristatytos kartu su preke).